de pequeno

Saturday, January 17, 2009

kekasih hati kuk

i'm married women..cuma tak beranak lagi. takde rezki..asik2 org tnya aku..
"nana,bila lagi?" aku da mual..bosan la gila! soalan mende korg tnya ni?
nak? buat anak sendiri la..
kisah aku dgn laki aku bermula di sebuah disko di kuantan.
sombong gila dowhhh dia masa tu..bajet best plak.
tapi dia sungguh cute..almaklumla,disko lampu lip lap..jerawat pun tanampak ahahaha
sori papa!
agak lama bercinta,smpla kami kawin..7 julai 2007..apsal? jeles dgn tarikh tu? ahahaha
sedihnya..sampai sekarang aku tak gi honeymoon lagi..
work work work..
jadi, budak2 mespes sekalian..jgn risao, aku tak minat ngn bfren korg..
papa aku lagi mantap!
yang mana telah aku sakitkan hati..so sori..but..u deserve it..:)
myspace oh myspace..
byknya boleh dibuat kawan..lawan pun lagi la byk
yg penting... hey sundal..kau amik la balik laki tu..aku tak minat !

so long!


3 Comments:

Blogger nymph said...

omg... u da kawin... im so jealous of u... u met someone and know that he is the one... its okay... anak.. mesti ade rezeki... tuhan punya job not others... so ignores saja manusia lain, mereka bukan ada kat tempat kita...
:)

January 17, 2009 at 4:35 PM  
Blogger OhTulipso! said...

i'm getting married soonn..yeah!!!

February 4, 2009 at 3:45 PM  
Blogger wani® said...

Marah nau kamu nok...ape kehalnye ngan myspece tu...

March 23, 2009 at 3:43 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home