de pequeno

Saturday, January 17, 2009

kerjaya dan aku




oren trademark kampeni aku yg sudah bertapak di ipoh ni sejak 2005..msa tu tak gawat..aku suka2 ati berbelanja tak berapa bijak kepada semua supplier aku yg matanya sepek wpun kencing tak basuh tapi aku sayang mereka.susahnya nak bina abstract. sekarang perniagaan aku dah okey..wpun hakikatnya sampai sekarang aku takde gaji :). okeylaaaaa nak kata tak ok tu menipu namanya.
kesian kat family..byk abih duit masa aku blajar dulu. kini masanya utk aku balas budi depa :)
angah sayanggggggg mak n abah !
ringkaskan..aku buat advertising di ipoh..speciallised in digital inkjet printing.
agak memeningkan bau ink large format printer ni..nasib baik aku tak beranak lagi !
aku mmg tamak..tamak dalam membuat kerja.
aku nak konker market sini
mmg aku gila kerja.waktu balik kerja aku ialah 9 malam.
susahnya nak kaya! adoi..kesian dgn nasib sndiri.
saper2 nak buat signboard,banner,bunting,name card, even rubberstamp..i'll make it for u guys..
harga..... baik punya. adios! minat? email aku. mediaabstract@yahoo.com.my